TURTLESTORE
AI tools voor bedrijven

Altijd en overal direct ondersteuning
Minder verzuim en meer (werk)geluk


Werkgeluk. Chat met coaches & mediators
Met meer dan 350 gediplomeerde (uitsluitend NOBCO gecertificeerde) coaches, uitsluitend MfN aangesloten mediators en vertrouwenspersonen heeft Werkchat een AI-chatbox gecreëerd met als missie om de drempel voor het stellen van hulpvragen en de weg naar professionele hulp voor werknemers in de kinderopvang zo laag mogelijk te maken.

24/7 live support
De chatbox is ontworpen volgens moderne gespreksmodellen van (pedagogisch) coaches, mediators en vertrouwenspersonen, en garandeert volledige anonimiteit en vertrouwelijkheid. Bovendien bieden we essentiële informatie en updates op het gebied van hulpverlening. Het doel is om een luisterend oor te bieden, de hulpvrager te ondersteunen en eventueel te begeleiden naar een gesprek met een live hulpbron op het juiste moment.

Altijd een luisterend oor
In de praktijk zien we dat gebruikers de chatbox gebruiken om informatie te verzamelen, hulp te vragen en om hun gedachten ‘op papier te zetten’. Door middel van open vragen en empathie worden gebruikers gestimuleerd om hun verhaal te delen, wat vaak al verlichting biedt en ruimte creëert voor zelfreflectie en oplossingsgerichtheid.

Photography of a Woman Listening to Music

Smiling Woman Looking Upright Standing Against Yellow Wall


Minder verzuim, meer plezier
Werkchat voor de kinderopvang heeft een preventieve werking op verzuim, kan de duur van verzuim verkorten, vergroot de zelfredzaamheid en draagt bij aan meer werkplezier. We erkennen geen onderscheid tussen privé- en werkgerelateerde problemen, omdat we hebben vastgesteld dat problemen die van invloed zijn op het werk vaak hun oorsprong vinden in persoonlijke kwesties.

Face to face gesprekken
Wanneer de kinderopvang medewerker liever face to face een gesprek aangaat en een afspraak wil maken met een coach of mediator, dan wordt deze verwezen naar de hulpkaart met meer dan 300 ondersteunende professionals. Op deze hulpkaart kan de medewerker dus eenvoudig een geschikte coach of mediator in de buurt vinden. Zo is professionele hulp altijd binnen handbereik.

Live chat
Als de AI chat niet het gewenste resultaat geeft of als de medewerker liever het gesprek aangaat in een live chat, dan is dat ook mogelijk. De medewerker wordt hierop gewezen in het begin van de chat en kan eenvoudig via een button een live chat afspraak maken met coaches en mediators. Door simpelweg de juiste professional te kiezen, datum en tijd, wordt de live chat geagendeerd.


Chat met pedagogisch coaches
De pedagogisch coaches hebben een belangrijke positie als het gaat om de kwaliteit in de kinderopvang. Maar een pedagogisch coach is niet altijd meteen beschikbaar. Vanaf nu dus wel. Met de input van vele pedagogisch coaches is deze afzonderlijke AI chat een verademing voor medewerkers. Elke vraag kan anoniem gesteld worden, hoe voor de hand liggend het antwoord ook is. Alle informatie, kennis en ervaringen van pedagogisch coaches zijn verwerkt in deze AI chat en geeft gedegen handvatten en handige tips en tools.
Is het niet voldoende? Dan kan er simpel een live chat afspraak met uw eigen pedagogisch coach gemaakt worden. Uw pedagogisch coach en medewerker krijgen hiervan een bevestiging en kunnen deze naar wens verzetten of annuleren. Uw pedagogisch coach kan zelf de afspraken bekijken in een handige kalender functie en eigen diensten en beschikbare tijden aanmaken.

Chatten over GGD inspecties
GGD inspecties zijn spannend. En terecht want er hangt een hoop vanaf. Met deze aparte AI chat worden de kinderopvang medewerkers goed op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen en de zaken waar een inspecteur naar kijkt. Ook zijn er tips en tools over hoe een inspectie vaak verloopt en welke verschillende inspecties er zijn. Uw medewerkers kunnen in de chat alle vragen stellen; dat geeft zelfvertrouwen, inzicht en kennis.

Photo of Woman Touching Her Cheeks

Woman Wearing Purple Shirt Holding Smartphone White Sitting on Chair


DocChat. Chat met documenten
Niet meer eindeloos zoeken naar en in documenten. Vanaf nu vind je het antwoord door het stellen van je vraag. Met deze AI tool stellen medewerkers alleen nog maar de vraag waar ze antwoord op willen hebben en het antwoord wordt razendsnel gevonden in de documenten (of URL’s) die u ge-upload heeft. Dit ontlast leidinggevenden, andere interne medewerkers en levert gemak, plezier en tijdwinst op.


Op maat voor elke kinderopvangorganisatie
Elke kinderopvang organisatie is anders en heeft eigen wensen over inzichten en toepassingen. Daarom kan de welkomstpagina van de chat volledig worden aangepast aan de wensen van de organisatie, waarbij statistieken over gestelde vragen en onderwerpen worden bijgehouden. Kinderopvang organisaties kunnen zo inzicht krijgen in wat er speelt binnen hun organisatie en waardevolle informatie verzamelen om richting te bepalen en inzichten te verkrijgen. Bovendien kunnen (bedrijfs)-interne beleidsstukken of hulpbronnen op elke gewenste plek en stap in het proces worden gepresenteerd aan de gebruiker.

Rapportages
U ontvangt jaarlijks rapportages over gekozen onderwerpen. De rapportrages zijn anoniem, want de inhoud van de gesprekken wordt met niemand gedeeld, ook niet met derden zoals aangesloten werkgevers en professionals.

Group of People Watching Gray Laptop Computer
White, Pink, Yellow, and Teal Painted Houses


Woongeluk
Housefesting is een AI tool die 24/7 op het internet ál het huuraanbod in Nederland matched aan de zoekopdracht van uw werknemers.
Werknemers in woningnood, die dichterbij het werk of passend willen wonen, hoeven dus niet langer al het zoekwerk zelf te doen. Dit geeft ruimte, ontspanning en een veel grotere slagingskans. Deze AI tool is een 24/7 hulp voor werknemers die een stressvolle periode meemaken. In deze tijd van krapte op de woningmarkt is deze AI tool een enorme hulp, die de zorg van zoeken overneemt en de werknemer in woningnood ontspanning geeft. Zo houden zij de energie voor werk, zonder de stress over een basisbehoefte als wonen.

Persoonsgegevens en veiligheid
Er worden geen persoonsgegevens verwerkt en/of opgeslagen, derhalve is er geen verwerkersovereenkomst van toepassing.
De AI tools worden anoniem gebruikt en de gebruiker kan eenvoudig ingevoerde data verwijderen.

Wilt u weten wat Turtlestore voor uw kinderopvangorganisatie kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op en wij denken graag met u mee.